PONÈNCIES AL DAMVIOD

El grup de DAMVIOD de l’escola hem tingut l’oportunitat d’assistir a dos ponències ben diferents aquesta setmana.

Per una banda, una trobada amb l’ex-alume del DAMVIOD de l’escola  SERGI MARÍN, que va aprofitar la seva tornada des d’Itàlia per a explicar a la resta d’alumnes com havia sigut la seva experiència en les pràctiques professionals dins del Programa Erasmus +. Des de l’escola s’insisteix molt per a que els alumnes s’embarquin a viure l’aventura carregada de noves oportunitats i vivències. Va explicar com va ser la seva arribada al país, on va estar vivint, el què va aprendre, i majoritàriament va explicar els projectes en els que va ser-ne partícip treballant a l’empresa de Realitat Virtual on va fer les pràctiques.

I per altra banda, el dijous al vespre vam rebre la visita d’un dels co-fundadors de l’empresa RAVALMATIC. Va explicar com va sorgir la idea de constituir la seva empresa, com va ser la seva primera experiència amb un videojoc, el funcionament de l’empresa, com ha anat evolucionant les categories de treballadors (programadors, artistes, dissenyadors, etc.), quins són els jocs que millor els funcionen. També ens va explicar com és l’experiència de treballar en aquest món dels videojocs i quina ha sigut la seva trajectòria professional, els programes que més utilitza. En definitiva, un món canviant, on s’ha d’aprendre a conviure amb els fracassos i gaudir i aprendre dels encerts. Els va donar l’oportunitat inclús de venir a fer pràctiques a l’empresa on podrien viure de primera mà la gestió amb els clients i de projectes.